Tiedote 1.11.2013

Soneran ja Elämysmatkojen yhteistyö tuo asiakkaille matkustukseen liittyviä uusia etuja ja palveluita

Elämysmatkat ja Sonera Kauppa ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka tuo etuja ja lisäpalveluita Elämysmatkojen kuluttaja- ja yritysasiakkaille. Soneran liikkuvan netin palvelut ovat jatkossa Elämysmatkojen yritysasiakkaiden käytettävissä matkoilla Pohjoismaissa ja Baltiassa. Kuluttaja-asiakkaat saavat yhteistyön myötä etuja ja tarjouksia maan kattavan Sonera Kauppa -myymäläverkoston kautta. Yhteistyö käynnistyy konkreettisesti viikonlopun SkiExpo-tapahtumassa.

Elämysmatkojen ja tietoliikennejätin yhteistyössä yhdistetään Soneran laajat pohjolan ja Baltian matkustukseen liittyvät palvelut sekä Elämysmatkojen aktiivisesti matkustavan asiakaskunnan ja voimakkaasti kasvavien yritysmatkatapahtumien tarpeet. Ensimmäinen kuluttaja-asiakkaille suunnattu tarjouskampanja käynnistyy viikonloppuna SkiExpossa Elämysmatkojen osastolla.

”Sonera on suuren kaliiberin yhteistyökumppani, joka auttaa meitä palvelemaan asiakkaitamme entistä kattavammin erityisesti vahvasti kasvavissa yritysmatkatapahtumissa. Soneran mobiilin nettiyhteyden varmistaminen esimerkiksi johtoryhmäkokouksissa Norjan vuonojen erämökeissä tai Itämeren purjehdusmatkoilla tukee hyvin Elämysmatkojen palvelukonseptia – tarjoamme asiakkaalle parhaan palvelun kaikissa olosuhteissa, kaikkialla maailmassa”, kertoo Elämysmatkojen toimitusjohtaja Jussi Viskari.

Myös Sonera Kauppojen ketjukehityksestä vastaava Jarno Pispa korostaa palvelutason merkitystä. ”Elämysmatkat on pitkäaikainen yhteistyökumppanimme. Pystymme tarjoamaan Elämysmatkojen aktiivisesti liikkuvalle asiakaskunnalle vaivattomasti liikkuvan netin palvelut ympäri pohjolaa ja Baltiaa. Tällä tavoin varmistamme asiakkaidemme oikeanlaisen käyttökokemuksen ajasta ja paikasta riippumatta. Esimerkiksi Sonera Sopiva-liittymä palvelee erityisen hyvin lähialuematkustajia, sillä liittymän puhe-, viesti- ja nettipaketit toimivat pohjolassa ja Baltiassa kuin kotimaassa ilman lisäveloituksia”, Pispa summaa.

Soneran kanssa solmittu yhteistyösopimus täydentää merkittävästi Elämysmatkojen kumppaniverkostoa. Aiemmin syksyllä Elämysmatkat solmi yhteistyösopimukset ulkoiluvaate- ja varustebrändi Salomonin sekä outdoor-varusteiden erikoiskauppa Camun kanssa.

Sonera Kauppa on osa TeliaSonera-konsernia. Sonera Kauppa –ketjuun kuuluu 31 myymälää kautta maan. Sonera Kauppa tarjoaa Soneran kattavan tuotetarjooman lisäksi asiantuntevaa ja henkilökohtaista palvelua, markkinoiden uusimmat laitteet sekä alan laajimman matkapuhelin- ja tablettitarvikkeiden valikoiman.

Elämysmatkat on kuluttaja-asiakkaille aktiivimatkoihin erikoistunut matkanjärjestäjä, jonka matkat suuntautuvat laskettelukohteisiin vuorille kaikkialla maailmassa. Yritysasiakkaita elämysmatkat palvelee matkatapahtumatoimistona räätälöidysti kaikkialla maailmassa.

Lisätietoja:

Jussi Viskari                                       Jarno Pispa