Tiedote 3.10.2013

Elämysmatkat ja Camu yhteistyöhön – asiakkaille etuja ja alennuksia

Elämysmatkat ja outdoor-varusteiden erikoiskauppa Camu ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Sopimuksen myötä yritysten asiakkaille räätälöidään alennuksia ja etuja aktiivimatkailuun ja -lajeihin liittyen. Yhteistyö alkaa konkreettisesti Elämysmatkojen ja Camun kanta-asiakkaille järjestettävässä Varaslähtöillassa torstaina 3.10. Camun Kaisaniemen myymälässä.

Sopimuksen myötä Elämysmatkojen asiakkaat saavat matkavarauksen yhteydessä alennuskoodin, jolla saa kymmenen prosentin alennuksen kaikista ostoksista Camun myymälöissä. Lisäksi yritykset räätälöivät yhdessä aktiivimatkoihin sopivia varustepaketteja erikoishinnoin. Esimerkiksi Alppien Haute Route -hiihtovaellukselle ja Mont Blancin nousumatkoille on suunniteltu Camun valikoimista edulliset ja laadukkaat varustepaketit.

Elämysmatkojen ja Camun ensimmäinen yhteinen asiakastilaisuus, Varaslähtöilta 2014, pidetään 3.10. Kaisaniemen Camussa. Tilaisuudessa esitellään lähestyvän hiihtokauden varusteita ja matkoja sekä katsotaan lasketteluelokuvia. Tilaisuudessa on mukana myös Elämysmatkojen toinen merkittävä yhteistyökumppani Salomon.

Aktiiviharrastajat ja ulkona liikkujat yhteinen asiakaskunta

Elämysmatkojen ja Camun asiakasprofiilit ovat monin osin yhteiset: ulkolajeja harrastavat, paljon liikkuvat ja matkustavat suomalaiset. Yhteinen asiakaspohja tuo paljon synergiaa yhteistyöhön sekä mahdollisuuksia tarjota asiakkaille yhdessä enemmän.

”Elämysmatkat on perinteikäs matkanjärjestäjä ja vuorilla liikkumisen pioneeri Suomessa. Meidän tärkeimpiä tuotealueita ovat laskettelu, kiipeily ja retkeily, ja Elämysmatkat edustaa näissä lajeissa Suomen huippua. Tämän yhteistyön myötä voimme olla entistä lähempänä asiakkaitamme”,  sanoo Camun toimitusjohtaja Marko Virtanen.

”Asiakkaamme panostavat paljon harrastuksiinsa, ja oikeat varusteet ovat oleellinen osa onnistunutta matkaa. Camun asiantuntemus ja valikoima ovat Suomen ehdotonta kärkeä, joten olemme erittäin iloisia että voimme tarjota asiakkaillemme konkreettisia etuja tämän yhteistyön myötä”, kertoo Elämysmatkojen toimitusjohtaja Jussi Viskari.

Elämysmatkat on laskettelu- ja aktiivimatkoihin erikoistunut matkanjärjestäjä, jonka matkat assa. Elämysmatkat on Euroopan johtava Japanin laskettelumatkojen järjestäjä. Elämysmatkat suuntautuvat vuorille kaikkialla maailm palvelee myös yrityksiä matkatapahtumatoimistona.

Camu on laadukkaiden vapaalasku-, kiipeily-, sekä retkeilyvälineiden ja -vaatteiden palveleva erikoiskauppa, jolla on toimipisteet Helsingissä ja Turussa.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Jussi Viskari            Toimitusjohtaja Marko Virtanen